21 de gener 2006

NAPS

Per arribar a la zona hem agafat el nou camí que puja cap a la Pupa i ens hem desviat pel Torrent de la coma dels naps de dalt.
Hem començat anant a la ROCA INFERIOR DE L'ALZINA, que hem ascendit per la via normal, potser anant a buscar l'aresta més avall del collet i així amb menys dificultats.
En direcció als Bonys dels Naps hem ascendit la primera petita agulla, tot i ésser dreta, s'ascendeix bé.
Buscant la manera d'accedir als bonys dels naps, trobem més bonys! un primer cobert per la vegetació, que ens ajuda a pujar-hi, i un segon LA LLASTRA,
enganxat al Bony cota 284, que sense saber-ho ens proporciona obrir la via: Per Dins, un primer llarg de I-II, que puja per dins la llastra fins al seu cim, i un segon llarg de 50m. que arriba al cim del Bony 284, algun passet de III+.
Així hem seguit cap a la cota 283 i seguint la carena, cap a la 282 i 281.
Finalment hem ascendit la cota 280 o Agulla Altiva per la via Normal.

Anònim ha dit...

Dóna gust veure les vostres activitats. No pareu de disfrutar i sembrar il·lusions en aquestes roques i agulles montserratines tan oblidades per tothom que rescateu de l'oblit amb respecte i estimació

XAVI ha dit...

Ostres Albert, quines paraules més maques!! Merci
Però crec que el que es insuperable és la tasca que feu tu i el teu germà!! Això si que es mereix un gran respecte i estimació!!
Com sempre, també us vem trobar damunt d'aquestes agulles, i això ens omple d'alegria!!
No pareu i fins aviat

Free counter and web stats