11 de febrer 2006

BOLETETS

Petita explicació de la jornda d'avui amb relació a l'ordre de les fotos anteriors:
- En un dia boirós i fred, ens hem dirigit cap el Torrent de la coma dels naps de dalt, on encara hi hem trobat neu.
- Per superar un tram de torrent molt vertical, ens hem emparrat/esverdiçat cap a l'esquerra fins que ens hem adonat que estàvem damunt una nova agulleta, la Roca del Mig de l'Alzina.
- Emparrant-nos cap a l'altre banda del torrent, ens hem dirigit cap a la Síndria, on hi hem deixat un potet.
- Direcció al Serrat del Cabrit m'enfilo a la Roca de la Vorera per la via normal.
- Arribem al Serrat del Cabrit a l'alçada del magnífic pont natural, seguim direcció sud passant per la Roca 270.
- Abans de pujar la Roca 273, baixem esverdiçant en direcció Oest i ascendim la Roca 276, tornem amunt cap el Serrat del Cabrit pel roquisser que diu en Barberà.
- Ja som a la savina d'on muntem el ràpel per anar al coll del Boletet i tal com diu en Barberà l'ascendim, però jo no el trobo fàcil.
- Seguim direcció al Merlet de la Roca Vella, abans passem pel cim de la Roca Vella o Proa a contemplar.., baixem direcció al merlet i per la canaleta arribem al collet i sense dificultats arribem al cim amb ramonage. Fem un ràpel fins al collet, i dos ràpels més fins damunt la Tonsura.
- Ah! l'Agulla Fina que maca que és!! Només era per ensenyar quines vistes més maques.
Free counter and web stats